Wednesday, December 22, 2010

Sekadar Singgah Seketika

Assalamualaikum

Perghh!!!! Sudah lama tidak menjenguk diari saya ini. Buat sekian kalinya saya terlupa tentang blog saya ini dan dibiarkan sepi untuk masa yang lama. Nak kata sibuk tu memang tipu berbeno sebab tak p mana-mana pun. Dok umah je kerjanya. Memang malas sebenarnya nak update. Tak ada entri yang best pon untuk dikongsi.

 Erm tak lama lagi dah nak balik U, aduh,duh,duh sangat malas. Sungguh malas gila tahap gaban nak packing balik semua barang. Itulah dia kalau dah bercuti terlebih lama macam cuti bersalin. Virus malas dah bersarang, tapi nak buat macam mana tuntutan sebagai seorang pelajar harus dipatuhi. Demi mempunyai masa depan yang cerah dan terang benderang harusah sabar menempuh segalanya. Walawei ayat kau mira..haha

Dalam waktu berdiam diri ni sebenarnya saya dah jatuh cinta dengan "mereka". Sebab itu saya menghilangkan diri. Sebenarnya tiap-tiap hari dok ngadap lappy ni tapi layan tengok "mereka". Tak tau kenapa boleh jatuh cinta dengan "mereka", tiba-tiba je. "Mereka" ini datang dari Korea..haha Tapi tak beberapa popular ot dekat Tanah Melayu, band baru. Saya ini bukan peminat tegar artis-artis atau pun penyanyi tapi sekali dah suka memang layan sungguh-sungguh. Korang jangan tanya saya minat artis mana sebab memang tak ada, lau ada pon mungkin Lisa Surihani sorang je kot.Bukan tak layan dunia hiburan tapi memang jarang@tak tengok tv, hanya dengar lagu-lagu je. Silap haribulan tuan punya lagu pon saya tak kenal..haha sangat kesian.

Okaylah, dah tak tau nak merepek apa-apa..
Tunggu je lah lau ada berita baru ye..hehe

P/S: Takziah buat mangsa-mangsa kemalangan bas ekspres dekat CH tu.

No comments: