Tuesday, November 16, 2010

Pendatang Baru

Bismillahirahmanirahim 
Assalamualaikum

Buat pertama kalinya saya berjaya mencipta blog saya sendiri
(tepuk tangan sket..haha)
Blog ini masih di dalam pengubah suaian kerana sya baru berjinak-jinak ala macam kucing tu(adkh sy macam kucing?haha) dalam dunia blog ini. Boleh dikatakan pendatang baru. Dari masa ke semasa blog ini akan sentiasa di update dengan post2 yg baru, insya-Allah. semoga kehadiran anda semua dapat memeriahkan majlis saya ini, ekh2 salah lah mira ingat ini majlis makan malam cengkodok pisang, dapat memeriahkan lagi blog saya ini.

Akhir kata, selamat datang kepada saya ke dunia blogger..haha apelah cakap kat diri sendiri,
dan kepada mereka yang sudi bertandang ke sini..
Salam perkenalan..
Adeus!!

nah amik, ni saya

xblh tahan pakai baju seragam uitm..hahaha

ok, bye..

No comments: