Tuesday, November 23, 2010

Adibah Amin

Assalamualaikum..

Sape kenal nama yang diatas itu?
hah kamu yang di depan lap top itu, sila jawab..
Lalu dia jawab,
erm mungkin orang yang tidak saya kenali..
memang jawapan yang sangat hampeh..

Okay-okay saya bagitau ye,
tapi bagi tengok gambar ni mesti terus korang ingat
ha nah amek


Ha masih ingatkah anda kepada beliau??
Ya betol-betol Cikgu Bedah dalam cerita Adik Manja.
Cerita tersebut sangatlah kelakar,
memang pecah perut tengok beliau berlakon.
Sangat-sangat lah menjadi.

Tetapi amatlah sedih apabila saya terbaca tentang kisahnya di FB,
beliau telah diserang stroke pada Ogos 2007,
dan ketika ini tidak mampu untuk menjalankan aktiviti penulisannya..
Ini saya dapat dari FB nya,
sila ke link di bawah untuk menjenguk profile beliau..


untuk mengetahui lebih lanjut mengenai beliau sila klik link website di bawah ini


Doa saya buat beliau,
semoga Allah mengurniakan kesihatan yang baik buat beliau,
semoga cepat sembuh dan boleh kembali menjalankan aktiviti penulisan beliau..
Sama-samalah kita doakan..

Sekian, Wasalam..
:)



No comments: